4 maj 2015

Powrót

Po półrocznej nieobecności przypomniałam sobie o moim blogu. 
Tym razem, podobnie jak podczas jego zakładania jestem chora, dlatego stwierdziłam, że szkoda byłoby zaprzestać go prowadzić. 

Do Wrocławia jeżdżę wraz z rodzicami dosyć często(raz w miesiącu), i za każdym razem mnie zaskakuje. Miesiąc temu byłam w nim na szkolnej wycieczce, a tydzień temu na spontanicznym wypadzie z moją mamą. Moim głównym celem podróży jest zwykle robienie zdjęć. 
Ostatnio miałam okazję odwiedzic Ogród Botaniczny i japoński. 
Pierwszy z nich jest zdecydowanie większy od drugiego. Zarówno w Ogrodzie Botanicznym, jak i Japońskim można spokojnie zaszyc się w gąszczu kwiatów i roślin, na co najmniej 2 godziny. 


We Wrocławiu udało mi się również zobaczyc 2 punkty obserwacyjne/widokowe. Wieżowiec Sky Tower (na nim też byłam pierwszy raz), oraz Wieżę Matematyczną.   

Największą radośc sprawiło mi znalezienie biurowca Green Day, na który natknęłam się przypadkiem, w drodze do ogrodu.




                       

             biurowiec Green Day

          

2 komentarze:

  1. Super :)
    Może i dopiero się rozkręcasz z blogowaniem, ale mi już się podoba. Trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! Motywują do działania :)

      Usuń