8 maj 2015

Co w trawie piszczy, czyli czego obecnie słuchamy

W każdy piątek, wraz z Marysią będę dzieliła się z Wami naszymi ulubionymi kawałkami. Nie zabraknie rocka, electro, a nawet rapu. 
MARYSIA
Jestem jedną z tych osób, które słuchają muzyki zawsze i wszędzie. Słucham wszystkiego - zaczynając od rapu, a kończąc na Indie rocku. Nie wyobrażam sobie bez tego życia, jednak słynę z tego, że nowo poznane nuty szybko mi się nudzą. Dlatego też, wciąż czegoś poszukuje i uwielbiam dzielić się nowo poznanymi artystami z innymi. Oto kilka moich ulubieńców z ostatnich dni: 










JA
Muzyka stała się dla mnie ważna od momentu kiedy mój dostęp do niej przestał ograniczać się jedynie do rzucania i rysowania płyt taty. W wieku dziesięciu lat przeżyłam swój pierwszy okres buntu, podczas którego ubierałam się w czarne koszulki z motylkami i słuchałam Mansona. Na szczęście ten czas mam już za sobą. Obecnie muzyka jakiej słucham to głównie indie i psychodelic rock, elektronika, jazz i funk.
Chyba najważniejszym, a jednocześnie najbardziej inspirującym artystą jest dla mnie - Moby. Od czasu poznania twórczości tej wspaniałej osoby coraz bardziej wdrażałam się w gatunki takie jak: electro czy house (nie mylcie tego z wszechobecną techniawą :D) Poniżej kilka moich propozycji (dzisiaj głównie elektronika):


(rozkręca się przy końcu)








(jeden z piękniejszych utworów Moby'ego) 

Chętnie dowiemy się czego Wy obecnie słuchacie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz