3 cze 2015

Co w trawie piszczy #3

Wraz z nadejściem nowego miesiąca, mamy dla Was namiastkę aktualnie słuchanych przez nas utworów. Ponieważ od paru dni pogoda nie sprzyja myśleniu, ani chęci zrobienia czegokolwiek poza leżeniem plackiem, nasze utwory są dosyć spokojne, idealne do zaśnięcia. Mamy nadzieję, że "odpłyniecie" razem z nami.


MARYSIA
To czego słucham na codzień zazwyczaj odzwierciedla moje samopoczucie. Ostatnio szkoła daje mi w kość i mimo coraz to piękniejszej pogody humor siada. Dlatego też, dzisiejsza playlista to głównie spokojne, wolne piosenki.











JA
Buszując po internecie i szukając nowych, ciekawych zespołów lekko się załamałam. Na świecie jest tyle niesamowitych artystów, o których jakieś 3/4 Polaków nie ma pojęcia. Po części to nie ich wina. Nie każdy ma czas na to, żeby przeszukiwać internet wzdłuż i wrzesz w nadziei na poznanie nowego muzyka. Dodatkowo sprawy nie ułatwiają radia (nie licząc trójki) i media, w których promowana jest sztampowa muzyka pod publiczkę. W związki z tym, aby zachęcić Was do poznawania nowych, nieznanych Wam dotąd zespołów przedstawiam kilka artystów, tworzących głównie muzykę niezależną oraz lo-fi.
Mam nadzieję, że usłyszycie ich po raz pierwszy :) 











(nie śpij, dotrwasz do końca)
To chyba na tyle. Mamy nadzieję, że nasze propozycje przypadły Wam do gustu, a jeśli nie: chętnie dowiemy się czego Wy obecnie słuchacie. 


Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz